دستگاه تولید نایلون حبابدار

دستگاه تولید نایلون حبابدار

گروه صنعتی یاراصنعت با بیش از بیست سال تجربه در زمینه واردات و تولید ماشین آلات صنایع پلاستیک و با برخورداری از پرسنل فنی و متخصص و همکاری با برترین برندهای جهان در خدمت صنعتگران ایران زمین جهت تأمین ماشین آلات پیشرفته از بهترین برندها و تحول در فضای کسب و کار می باشد. دستگاه تولید نایلون حبابدار عرضه شده توسط این گروه با دارا بودن بالاترین استانداردهای کیفی جهان توانایی تولید در اندازه ها و ظرفیت های مختلف را داشته و همراه با شفت های پنوماتیکی، اتو لودر مواد، فول اینورتور، ریسایکل، سه عدد سیلندر ۱۰-۲۰-۳۰، اتوچنجر و چیلر، بصورت دو لایه، سه لایه و پنج لایه عرضه می شوند.

نایلون حباب دار دارای حباب هایی پرشده از هوا می باشد که جهت بسته بندی انواع کالاهای ظریف، حساس و یا شکستنی اعم از خانگی، صنعتی، سبک، سنگین، حساس و ….. با قابلیت ضربه گیری عالی و کاهش صدمات در حمل و نقل کالا استفاده می شود. این نایلون ها از جنس پلی اتیلن بوده و در عرض های مختلف و بصورت شفاف و یا طرح دار به بازار عرضه می گردد.

نایلون های حبابدار در انواع مختلف عرضه می گردد:

کیسه حبابدار ۲ بعدی :

این نوع از کیسه حبابدار برای بسته بندی تقریباً تمامی کالاهای غیر مکعب شکل استفاده می شود. مانند: قطعات الکترونیکی، درب آسانسور، درب ضد سرقت، ظروف چینی و بلور، شیر آلات بهداشتی، شیر آلات صنعتی، پایه پنج پر صندلی، قاب عکس، تابلو فرش، لوازم یدکی خودرو ( چراغ ، آینه ، داشبورد ، سپر و … )

کیسه حبابدار ۳ بعدی :

کیسه حبابدار مکعب شکل برای بسته بندی تمامی کالاهایی که شکل منظم و مکعب شکل دارند، مانند:

اجاق گاز، یخچال فریزر، کمپرسور های اسکرو، چیلر، انواع کمد و تخت خواب، فایل و بایگانی، کتابخانه، مبلمان اداری و منازل

کیسه های حباب دار با خاصیت ضد الکتریسته ساکن

کیسه های حباب دار با قابلیت بسته شدن مجدد

جهت بسته بندی کالاهای ظریف، حساس و یا شکستنی و هر نوع کالا که نیاز به جابجائی دارد اعم از خانگی، صنعتی، سبک، سنگین، حساس و ….. با قابلیت ضربه گیری عالی و کاهش صدمات در حمل و نقل کالا کاربرد دارد. با توجه به نوع مصرف جهت کالاهای شکستنی و حساس از حباب پلاستیک کوچکتر و برای کالاهائی که از حساسیت کمتر و مقاومت بیشتر نیاز دارند از حباب پلاستیک بزرگتر استفاده می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده برای کاربرد، این کالا با وجود لایه متالایز توانایی انعکاس گرما را داشته و می تواند به عنوان پشم شیشه در سوله کارخانجات استفاده شود همچنین با وجود آلومینیوم برای وسایلی که دارای حرارت غیر مستقیم می باشند مانند آبگرمکن به عنوان عایق حرارتی کاربرد داشته و نقش بسزایی را در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا نماید.

مواد اولیه این طرح به نسبت مورد نیاز توزین گردیده و جهت مخلوط شدن به مخلوط کن هدایت می گردند. سپس مواد مخلوط شده به دستگاه اکسترودر هدایت شده و با استفاده از تسمه نقاله مواد به درون کلندر جهت ضخامت دادن به فیلم پلی اتیلن عبور داده می شود . با عبور از خشک کن دمای فیلم کاهش می یابد. در نهایت به صورت رول پیچیده شده کناره های آن برش داده شده و ضایعات حاصل از برش به آسیاب اولیه برگشت داده می شود و فیلم (نایلون) پلی اتیلن آماده می گردد.

 

مشخصات فنی:
This air crew adopts the disposable shaping craft. It is our factory that draws domestic and international advanced
technology extensively,through a large number of production practices in having ordinary equipment originally, develop,
design,can produced polyethylene compound bubble(cushion) membrane in succession. Designs science, practical. Rational in
structure of the machine.

Model DYF-2000 DYF-2500 DYF-3000
Suitable Raw Matorial HDPE LDPE LLDPE
Width of Production ۲۰۰۰mm ۲۵۰۰mm ۳۰۰۰mm
Total Installed Power ۸۷KW ۱۰۲KW ۱۲۸KW
Cover Dimension ۸۳٫۵۳٫۵m ۸۴۳٫۵m ۸۴٫۵۳٫۵m
Output ۱۰۰-۱۶۰Kg/h ۱۲۰-۱۹۰Kg/h ۱۵۰-۲۳۰Kg /h
Gross Weight ۶T ۷T ۸٫۵T
Screw Diameter ۷۰mm 60mm ۷۵mm 65mm ۸۰mm 75mm
Screw L/d ۳۰:۱ ۳۰:۱ ۳۰:۱
Screw Cylinder Material SACM-65/38CRMOLA
Driving Motor ۱۸٫۵KW 15KW ۱۸٫۵KW 15KW ۲۲KW 18.5KW
Winding Speed ۱۰-۳۵m/min ۱۰-۳۵m/min ۱۰-۳۵m/min