قالب سازی پلاستیک

قالبسازی یاراصنعت تبریز

قالب سازی پلاستیک یاراصنعت

قالب سازی یاراصنعت با بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه طراحی و تولید انواع قالب های صنعتی و تزریقی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است. متخصصین کارآزموده این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه خود و با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات قالب سازی و مجموعه نرم افزار های طراحی پیشرفته، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی، تعمیر و ساخت انواع قالب های تزریق پلاستیک، سبد میوه، بادی، بادکن و ظروف جداره نازک (IML) در کمترین زمان و بالاترین استاندارد های روز دنیا می باشند.

به دلیل دارا بودن تمامی دستگاه های قالب سازی (من جمله سی ان سی، فرز، تراش، سنگ، پرس، اسپارک، وایرکات، دریل ستونی و …)، دستگاه های تزریق پلاستیک (دستگاه های چینی و به روز دنیا در تناژ مختلف) و بادی (اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تا ۲۰ لیتر) کلیه مراحل طراحی، ساخت و تست در داخل خود این مجموعه انجام می گیرد. این امر سبب می شود ضمن افزایش سرعت و دقت در کلیه مراحل طراحی و ساخت، این امکان فراهم آید تا تمامی مراحل تست و کنترل قالب و قطعه کار در حضور مشتری انجام گیرد.

طراحی اولیه می تواند بر مبنای نمونه قطعه کار، عکس و یا نقشه قطعه و یا بر اساس ایده های شما صورت گیرد.

قالب سفارشی قطعاً از بهترین نوع فولاد تولید خواهد شد.

به دلیل تیراژ پایین برخی قطعات و یا عدم دسترسی برخی تولیدکنندگان به دستگاه های تزریقی و بادی، این واحد در راستای جلب رضایت مشتریان و با دارا بودن کلیه دستگاه های بروز چینی و اروپایی قادر می باشد پس از تحویل قالب و تأیید مشتری در صورت نیاز با عقد قراردادی جداگانه اقدام به تولید قطعه نماید.

همچنین واحد تولید این مجموعه با دارا بودن مجوز بهداشت آمادگی خود را جهت تولید تمامی قطعات بادی تا ۲۰ لیتر و تزریقی از ۲۰ گرم تا ۱۵۰۰ گرم، گازگیری مواد مهندسی، میکسر رنگ برای تولید قطعات حساس صنعتی اعلام می دارد.

شایان ذکر است اکثر مجموعه های صنعتی بزرگ و نامدار تبریز از مشتریان این گروه می باشند.